Friday, July 9, 2010

蝦仁炒滑蛋 Scrambled Egg with Shrimps


蝦仁炒滑蛋, 可以話係我其中一樣都幾 comfort 嘅 comfort food. 有時都會去鳳城買個蝦仁蛋蛋飯黎食!~ 就腳吖嘛, heehee 不過自己炒, 就更健康, 少油好多呀!  

一睇, 原來鳳城已經有四十幾年歷史 lu.. 第一間開喺唐人埠, 主要係做餐館型式, 我都好似去過一次, haha. 直到 99 年起, 一連開幾間快餐, 做外賣型式的細鋪, 加埋甜品糖水飲料小食, 價錢合理, 引入一個年輕人市場, 就開始聲名大噪. 咁類型嘅中餐喺 e 度唔多. 已經 expand 到第八間, 都係一個成功嘅例子.


用易潔鑊整, 唔洗用幾多油架啫!~ ^^

材料:
蝦仁十隻八隻、雞蛋三隻、鹽少少、生粉少少、水一湯匙

做法:
1. 蝦仁去殼去腸洗淨抹乾, 用鹽&生粉撈匀放雪櫃醃一陣備用。
2. 雞蛋加少許鹽, 加一湯匙水打匀備用。
3. 熱鑊落油, 先爆蝦仁至八成熟, 加雞蛋, 用鑊鏟撥開輕輕打兩三圈, 炒三十秒左右搞掂上碟。

備註:
- 炒滑蛋唔好炒到太熟, 鑊嘅餘熱會令蛋更熟
- 加少許水or奶落蛋度炒會使蛋蛋更滑~

No comments:

Post a Comment