Wednesday, July 21, 2010

白汁焗波菜龍脷 Baked Fish Filet with Spinach in Creamy Alfredo Sauce



1. 先將波菜洗淨烚熟搾乾晒水份鋪在入得焗爐嘅兜兜上。


2. 龍脷柳洗淨切細用廚房紙吸乾水份用鹽、胡椒粉&莞茜碎醃一陣然後鋪在波菜上。


3. 淋上 Creamy Alfredo Sauce。


4. 加煙肉粒 (bacon bits) 喺面。


5. 再灑上芝士碎。


6. 放入已預熱 400˚F 焗爐焗三十五分鐘左右搞掂食得。

唔記得影製成品就食左 tim!!~ wakakaa.. 因為實在係太好味!~ ;P

材料:
波菜、龍脷柳、alfredo sauce、 bacon bits、 shredded cheese、 莞茜碎、鹽、胡椒粉各適量

波菜我用左兩大扎, 因為烚完之後 d 波菜會縮水, 搾乾埋 d 水份就真係剩番唔係好多架咋!~

我用嘅係 e 隻 Classico Creamy Alfredo Sauce, 用黎煮闊條意大利麵都一流!

No comments:

Post a Comment