Monday, December 13, 2010

瑤柱咸瘦肉粥 Porridge with Pork and Dried Scallops


運動員嘅毅力 + 藝術家嘅想像力. 成為咗 e 個 blog 嘅精髓.

一次唔得兩次唔得, 做夠三次就一定得. 我都唔係次次煲到靚靚綿綿粥架. 上次斷估無辛苦, 煲到 d 粥好稀, haha. 今次乖 d, 用番個量杯量吓 d 份量. 就包無搞錯啦! 今次我用咗一比十一(計埋瑤柱水 d 水). がんばって!

材料:
瘦肉一舊、瑤柱三粒、腐竹半塊、薑兩片、米、油、鹽、水

做法:
1. 瘦肉洗淨切件用鹽醃一小時, 飛水備用。
2. 米洗淨,把水倒去,加少許油和鹽浸半小時備用。
3. 瑤柱用清水浸軟,撕開一絲絲備用。
4. 用 1:11 份量的 米:水,即一嘜米對十一嘜水.水煲滾,放瘦肉、瑤柱和薑煮十五分鐘。
5. 加入米和腐竹碎,再放一隻小匙羹,中火煲五十分鐘(要一路微滾),將瘦肉夾起切絲再回煲煲多幾分鐘, 加少許鹽食得。

No comments:

Post a Comment