Wednesday, September 15, 2010

梅菜蒸豬肉 Steamed Ground Pork with Preserved Vegetable


好多朋友仔都問我, 點解你有咁多時間整咁多野嘅?

其實講真, 時間真係好唔見洗. 日頭要返工, 放工通常六點左右, 返到屋企都已經係七點幾. 我又唔係一個鍾意夜瞓嘅人, 最好就十一、二點前就覺豬豬啦!~ 計吓條數, 平日嘅空餘時間只係剩番三個幾四個鐘咋!~ 少到呢...

不過, 就係因為咁樣, 先至知道自己鍾意做 d 乜. 煮野食係興趣嘛.. 興趣 e 家野, 越做越開心架嘛!~ 同埋煮野食, 係我其中一個用黎減壓嘅方法..

廚房有著一種幸福的味道, 就是這種味道, 令人在忙碌中尋找到自己, 亦是自己比較有把握的一件事。 我喜歡廚房。 ;)

材料:
絞豬肉、梅菜、生抽、雞湯、糖、生粉

做汰:
1. 梅菜用水洗淨浸半個鐘, 瀝乾水切細粒, 加糖撈匀備用。
2. 絞豬肉用生抽、雞湯、糖、生粉醃一陣備用。
3. 豬肉&梅菜混合, 放碟中大火蒸十六分鐘攪掂。

No comments:

Post a Comment