Friday, October 22, 2010

雙丸芋絲配波菜 Fish and Squid Ball with Shirataki Noodles and Spinach


肥肥瘦瘦肥肥瘦!
自從再次屈親腳, 成個月行唔到之後, 都無點樣做劇烈運動了.
再加上拍拖出街食食食, 一年過去, 就係咁肥肥肥落去了.
從今天起, 要從長計議先得!~

自我檢討, 之前減過咁多次肥, 都係好極端地減, 一個星期做最少五日 gym, 仲會一日兩次, lunch time 去, 放左工又去. 超癲! 仲要戒埋澱粉質, 個人成日都好"支力" 呀!
今次立志, 要健康&平衡地減. 可能煮嘅野食會無咁香濃肥味, 希望睇開我 blog 嘅網友唔會咁樣走左去啦!!~

不過, 我諗好多人都係 keep fit 派~
一起食得健康點吧!!~ ^^

今次煮左個雙丸芋絲波菜. 有墨魚丸& 好得意嘅魚包蛋. 魚包蛋係台灣出品~ 魚蛋入面有魚籽 (fish ball with roe), 幾好食架! 加埋芋絲&波菜, 好有包肚感. 減肥食芋絲就最啱, 芋絲卡路里好低, 我地一般人所需要用嘅 energy 去消化芋絲係多過芋絲本身嘅卡路里, 所以芋絲係減肥勝品, 食多幾舊都唔怕.

芋絲同芋頭係無任何關係的. 芋絲 e 種低卡低 carbs 食物, 叫做 Shirataki. 主要成份係蒟蒻, konjac~ 所以話食得清 d 都可以好味架!~ ^^


芋絲 Shirataki


魚包蛋 Fish Ball with Roe

No comments:

Post a Comment