Monday, August 16, 2010

香滑椰汁糕 II Coconut Milk Jello


還記得, 我的第一個 post 係 香滑椰汁糕 Coconut Milk Jello (HK Style Pudding).

不經不覺原來開 blog 已經有四個幾月了. 出 post 出左(連埋 e 個)有 93 個喇~ 真係唔覺唔覺呀huh!~ ;D

今次嘅椰汁糕我用唔同嘅椰漿試吓整, 罐椰漿係泰國貨嚟架. 同埋我想試吓用 microwave 熱水座溶 d 魚膠粉睇吓會唔會好 d. 因為就咁用熱水開魚膠粉唔係溶得好匀, 有時仲會一舊舊 tim.

材料:
椰漿一罐、牛奶半杯、忌廉1/3杯、砂糖3/4杯、魚膠粉三湯匙、滾水半杯

做法:
1. 椰漿煮熱加砂糖攪匀, 再加入牛奶、忌廉, 細火煮熱。
2. 用冷開水放細碗內將魚膠粉攪匀, 大碗放半碗水叮一分鐘至熱, 將細碗放入大碗內再叮多一分鐘, 取出攪匀。
3. 加入鍋中攪拌混合, 熄火攤凍。
4. 倒入膠盒內放涼, 放入雪櫃雪實, 切件食得。

座熱水 d 魚膠粉係會溶得靚 d 架!~
記得係先用凍水將魚膠粉攪匀先, 再放入大碗熱水內叮至完全溶解先至倒入椰奶混合一齊~ or 開爐用個細煲煮 d 滾水嚟座溶都得~ ;)

No comments:

Post a Comment