Sunday, March 14, 2010

韓式牛仔骨 Korean BBQ Short Ribs with Onions


我地都鐘意 KBB蕉!
每次食燒牛仔骨, 都會想起我爸爸, 因為爸爸至愛牛仔骨. 我和爸爸相隔一萬公里, 如果乘搭飛機的時間可以再短一些, 你話多好呢?!? 遠方的思念, 只好寄情於牛仔骨! ;P 今次 e 個餸呢, 好易整架咋, 最 arm 我地 d 懶人.

材料:
牛仔骨、洋蔥、蔥、油、雞湯、Korean BBQ Sauce

做法:
1. 牛仔骨切件洗淨滴乾水份, 加入KBBQ Sauce 醃過夜.
2. 蔥切粒, 洋蔥切條, 熱鑊下油, 爆香洋蔥, 加雞湯加蓋煮 1分鐘, 兜起.
3. 將醃牛仔骨多出的 KBBQ sauce 先倒出, 備用.
4. 鑊用熱水沖洗乾淨, 抹乾, 再燒紅鑊, 加少許油, 將牛仔骨放入,大火每面煎約 1 分鐘.
5. 洋蔥回鑊, 加 KBBQ sauce, 再加蔥粒, 兜匀搞掂上碟.

煎牛仔骨鑊一定要夠紅, 油一定要夠熱, 才能立即封著牛的肉汁, 煎出美味的牛仔骨!

2 comments:

  1. look sooo GOOD...^___^
    very hungry now.

    When I make this dish. I always want to add some garlic taste and smell mighty good.
    ^__^

    ReplyDelete
  2. very good!!~ gotta add some garlic or sesame next time..! or both?!? ;D

    ReplyDelete