Monday, March 22, 2010

馬來 Thai 咖哩薯仔雞 Thai Malay Curry Chicken with Potatoes


想整日式咖哩, 但發現我 d 日式咖哩磚存貨已經用晒, 又懶得專登出去買. 你知啦, 煮野食有時係講興之所致架嘛. 於是乎, 靈機一觸, 雪櫃仲有 yellow curry paste! 哈哈哈~ 就整碟久未露面的馬來 Thai 咖哩啦!~ 加埋 d 咖哩粉同黃薑粉, 我覺得都幾辣. 用左好多材料, 真材實料, 順便清清我 d 紅蘿白、洋蔥、和薯仔. 如果有 bay leaves, 我一定會落埋~

材料:
雞胸肉兩舊、紅蘿白兩條、洋蔥半個、薯仔兩個、鹽、糖、豉油、雞湯、油、黃薑粉、咖哩粉、yellow curry paste、椰奶、忌廉、牛奶、冰糖、花生醬、蜜糖各適量

做法:
1. 雞胸肉洗淨切粒, 加鹽、糖、豉油攪匀醃三十分鐘. 紅蘿白、洋蔥、薯仔切粒備用。
2. 起鑊落少許油, 爆香紅蘿白、洋蔥、薯仔, 加雞湯加蓋煮約三分鐘。
3. 起鑊落少許油, 煎雞粒至金黃, 爆香黃薑粉、咖哩粉, 加 yellow curry paste、椰奶、忌廉、牛奶、雞湯拌勻。
4. 紅蘿白、洋蔥、薯仔回鑊一起煮, 加花生醬、冰糖加蓋再煮約十分鐘。
5. 最後加入少少蜜糖, 攪匀, 搞掂上碟。

黃薑粉、咖哩粉落幾多都係睇你想要幾辣啦. 我煮左一大鍋, 就落左兩湯匙咖哩粉, 一湯匙黃薑粉. 記得要炒香左先. 煮完試試味, 若太辣就再加 d 椰奶 or 冰糖煮煮佢~ yummy ;D

No comments:

Post a Comment