Thursday, March 11, 2010

Pinwheel 脆脆曲奇 Crunchy Cookie


整 e 類脆脆曲奇,材料攪拌時千祈唔好攪得太耐,如果唔係 d 曲奇焗出黎好易散架!
仲有送俾人做小禮物要靚靚包裝嘛,我今次用左透明曲奇袋加金色底咭紙,再加 signature pink 絲帶,簡單中顯高貴,下次再加個 logo sticker 就更 perfect 了!~;D

材料 :
牛油 300g、糖粉 180g、2隻雞蛋、雲呢拿香油半茶匙、麵粉 550g、發粉1茶匙、古古力粉 20g

做法:
1. 牛油、糖粉混合拌勻,加入雞蛋、雲呢拿香油打匀。
2. 加入麵粉、發粉攪勻搓匀。
3. 麵團分開兩份,一份加入古古力粉,混合拌勻成朱古力麵團。
4. 兩個麵團用保鮮紙包實,放入雪櫃冷藏兩小時,然後將兩個麵團分別捍薄至大約5mm厚。
5. 將朱古力麵團疊在原味麵團上,慢慢捲起,用保鮮紙包實,放入雪櫃冷藏一晚。
7. 將它切成薄片大約3mm厚,放在塗了油的焗盤上,用330度˚F焗15-20分鐘即成。

No comments:

Post a Comment