Thursday, March 25, 2010

焗游水立魚: 魚蝦菜一餐




趁後生, 要食多 d 海鮮!~ 由細到大都愛食魚, 其中一個原因係我爸爸鐘意出海釣魚. 佢係香港業餘釣魚會嘅永譽會長~ 我地一家人都好有口福, 食到爸爸親自釣嘅海魚, 真係超好味架!~ 講開又講, 都已經好耐無機會食 lu. 懷念中! 不過唔緊要. 魚好有營養就係人都知. 雖然 e 條立魚仔唔係 d 咩深水靚魚, 但係佢嘅營養價值都一樣咁高架. 唔好睇少佢. 食魚, 最緊要條魚夠新鮮. 我地無咁大隻碟, 無咁大個鑊去蒸嗎? 唔緊要. 攞去焗, 一樣咁好食!~ 至於蝦同埋小棠菜, 白灼白烚, 已經好好食喇!~ e 餐好滿足呀!~ 快樂, 其實可以好簡單!~ ^^

焗游水立魚

材料:
立魚一條、薑、蔥、蒸魚豉油各適量

做法:
1. 去 market 買條游水立魚, 賣魚勝會幫你劏埋, 刮埋魚鱗架喇, 好方便!
2. 帶條魚返屋企, 補刮一些賣魚勝刮漏左嘅魚鱗, 沖洗乾淨, 用 paper towel 印乾水份。 唔洗驚, 條魚唔會咬人嘅~
3. 蔥切段, 薑切絲備用。
4. 焗盤放鍚紙, 將幾條粗蔥段放焗盤上, 魚兒放蔥段上, 再加薑絲和其餘的蔥段在魚兒上面和魚肚內。 把四邊錫紙摺起, 蓋住魚兒。
5. 放入已預熱 400 ˚F 的焗爐, 焗大約 18 至 20 分鐘 (睇條魚幾大 lor, 大條 d 就要焗耐 d~), 淋上蒸魚豉油, 搞掂。

No comments:

Post a Comment