Wednesday, September 1, 2010

蜜桃洋蔥豬柳 Pork Loin with Peach and Onions


爸爸媽媽一個多月嘅 L.A. 之旅就咁就結束了. 好唔捨得呀!!!~ 雖然唔係話同佢地去左好多地方, 因為佢地都嚟過好多次了, 但我都好珍惜一齊嘅時間. 最難忘嘅係同佢地去打保齡, 唱 K, 同埋嘆 Starbucks 咖啡. 還記得好多年前, 我第一次去唱 K 係小學囉~ 爸爸帶我同家姐去尖東唱 happy hour, 間野叫咩名就唔係好記得喇, 不過就係喺歡樂天地樓上嘅~ 爸爸當時嘅飲歌係 Beatles 嘅 Yesterday! 係呀, 爸爸嗰時好鐘意唱英文歌架! 爸爸勁鐘意唱歌, 佢 e+ 喺香港都有去上唱歌班, 遲 d 仲會去演出 tim ar. 好型架!~ ^^

我又開爐了!~ 今次整左個好簡單但好好味嘅蜜桃洋蔥豬柳, 製法如下:

主材料:

薄豬扒四塊
蜜桃一罐
洋蔥半個
蒜片一湯匙


豬扒隔住保鮮紙用 meat mallet 揼扁, 切條變成柳, 用:

生抽兩湯匙
老抽一湯匙
糖一茶匙
鹽一茶匙


醃豬柳半個鐘

將罐中的蜜桃和水分開備用

洋蔥切條

做法:
1. 熱鑊落油, 爆香蒜片, 加洋蔥爆至微黃, 兜起。 再落少許油, 放豬柳煎至兩面金黃, 洋蔥&蒜回鑊, 加蜜桃水一杯加蓋煮五分鐘搞掂上碟, 加蜜桃拌勻食得。

No comments:

Post a Comment