Thursday, August 12, 2010

泡泡橙酒鬆餅 Sparkling Wine Orange Muffin


已經好幾日無出 post 喇, 有無掛住我先?~ ;P
前嗰幾日 out 左 town. 去左 San Francisco + Napa Valley. 好開心呀!!~ ;D

Napa Valley 盛產紅酒, 嗰度好靚架! 有好多大大小小不同嘅葡萄園, 有不同嘅酒廠. 我地就去左試酒. 講真, 我對紅酒嘅認識係 BB 班, 不過就好有興趣, 同埋好鍾意飲. 不同嘅酒配不同嘅食物. 就算係試酒時, 都可以 pair with 不同嘅芝士 serve 俾你.. 葡萄園, 好浪漫嘅地方. i like!~ 加州嘅紅酒, 好多都係喺 Napa Valley 釀製.然後 distribute 去唔同地方, HK 買到嘅 California 紅酒, 大部份都係嚟自 Napa Valley 嘅~ 

今次配合我個 trip. 整左個 sparkling wine orange muffin. 用左 Beringer Sparkling White Zinfandel, 再搾左 d 鮮搾橙汁嚟整架, 係咪好特別呢? heehee 本身想跟個食譜整個 orange soda scone 架, 不過屋企枝 orange soda 又唔見左, haha, 咁咪諗下用咩整好囉, 興之所致, 又俾我地諗到用 sparkling wine + 鮮搾橙汁喎! haha~ 開左枝酒, 嘆番件餅, 都幾寫意架!~ ^^

就係 e 枝喇~


再加個橙~






Ingredients:
3/4 cup Beringer sparkling white zinfandel
1/2 cup freshly squeezed orange juice
1/2 cup whipping cream
3 cup self rising flour
3/4 cup white sugar
1 teaspoon orange zest

No comments:

Post a Comment